• Konference2017
  • UFO arkiv
Generalforsamling 2014
Søndag, 26. januar 2014 22:57

UFOExopolitik Danmark afholdt sin 5. ordinære generalforsamling søndag den 26. januar 2014 i Islands Brygges Kulturhus i København. Søren Hyldgaard gik af som næstformand og Pia Knudsen blev valgt til denne post. Søren Hyldgaard forsætter sit medlemsskab af foreningen. Christian Lehrmann blev valgt som kasserer/sekretær. Formanden Frederik Uldall er først til valg i 2015. Bestyrelsen består således af Frederik Uldall, Pia Knudsen og Christian Lehrmann. 17 medlemmer deltog i generalforsamlingen.

Efter mødet blev dørene slået op til folk udefra - til Copenhagen UFO Researchs arrangement med Larry Warren som er bosat i England. Han gav et foredrag om sin medvirken i den berømte, omfattende og komplicerede Rendlesham Forest Incident i 1980. Exopolitik Danmark regner med at udgive optagelser på Youtube ved en senere lejlighed. Under sit foredrag viste Larry Warren et ældre og forholdsvist ukendt CNN-indslag om begivenhederne ved baserne Bentwaters/Woodbridge. En ung Warren medvirker blandt andre i indslaget som kan ses nedenfor. Klik "Læs mere".

Vores videoer

Sociale medier